O nama

onamaOsamdesetih godina, dvojica braće krenula su učiti o plastičnoj ambalaži (inače inženjeri građevine po struci).

Danijel Hajduk i Vladislav Hajduk, danas vlasnici tvrtke Hajduk plastična ambalaža d.o.o., dokaz su da dok smo živi – učimo.

Prepoznavši potrebu na tržištu za određenim proizvodima za kozmetičku industriju, započinjemo suradnju sa slovenskim plastičarima s kojima smo proizvode ponudili „Pliva kozmetici“ i „Zlatorogu“ iz Maribora. Suradnja je trajala desetak godina.

1990. godine osnivamo Hajduk plastičnu ambalažu i započinjemo novi ciklus poslovanja usmjeren na domaće kupce: Podravku, Belupo, Plivu, Nevu.

Doslovno u dvorištu između obiteljskih kuća organiziramo proizvodnju brizgane i puhane plastične ambalaže.

Razvijali smo se zajedno s našim kupcima. Zajedno smo surađivali na projektima, prilagođavali našu ambalažu linijama kupaca. Neki od brandova u našoj ambalaži su Podravkina Vegeta, Podravkine marmelade, Lino lada itd.

Ali i zahtjevi za kvalitetom postaju sve rigorozniji. 2001. godine dograđujemo „radionu“ i uvodimo ISO 9001 Quality management system – obučavamo zaposlenike za rad po principu evidencija, kontrola, praćenje proizvodnje, radni nalozi, proizvodna dokumentacija, kontrola gotovog proizvoda.

Prerastanjem vlastitih kapaciteta, 2011. godine, donijeli smo odluku o gradnji novog proizvodno-skladišnog pogona izvedenog u skladu sa zahtjevima GMP (Good manufacturing practice) i krećemo u pripremu potrebne dokumentacije.

U svibnju 2013. dobivena je uporabna dozvola za novi pogon u Zoni za razvoj malog i srednjeg poduzetništva u Novom Marofu.

Krajem veljače 2014. Hajduk plastičnoj ambalaži uspješno je certificiran integrirani sustav upravljanja kvalitetom prema ISO 9001:2008 i ISO 15378:2011 (Osnovni materijali za pakiranje medicinskih proizvoda, posebni zahtjevi za primjenu norme ISO 9001:2008 u odnosu na “dobru proizvođačku praksu” – GMP ).

Put koji je tvrtka prošla od osnivanja do danas, temelj je spoznaje kako iskrena posvećenost poslu, motivacija, bliskost sa zaposlenicima i pošten odnos prema kupcu mogu dovesti do izuzetnih mogućnosti.

Samo je trebalo uložiti sebe, privatno i poslovno.